current page
My first. My last. My everything.
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
SERVICE
DUCATI ATHENS SERVICE
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
MultiStrada-950-WH-GP-01-Hero-1600x1000
Multistrada 950 / 950 S

My first. My last. My everything.

Απολαυστική και ευέλικτη

Με την Multistrada 950 μπορείτε να απολαύσετε την ομορφιά του ταξιδιού, κάθε μέρα, χάρη στο συνδυασμό της μοναδικής οδηγικής συμπεριφοράς και της ευελιξίας που την κάνουν ιδανική για κάθε χρήση. Το χαμηλό βάρος και το ύψος σέλας στα 840 χιλ. εξασφαλίζουν ευελιξία και ευκολία οδήγησης, ενώ ο προηγμένος τεχνολογικός εξοπλισμός εγγυάται μέγιστη ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες.

Για το Model year 2021, η Multistrada 950S διατίθεται με το νέο χρώμα, το GP White, εμπνευσμένο από το MotoGP.

3057

  • DUCATI RED

  • GP WHITE
  • DUCATI RED
Multistrada-950-MY19-model-page-780x430
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1.594 χλστ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ Μη ρυθμιζόμενο 840 χλστ. (820-860 χλστ. με extra σέλα)
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
937 κ.εκ.
ΙΣΧΥΣ
113 ίπποι @ 9.000 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ
96,2 Nm @ 7.750 σ.α.λ.
ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΗ)
204 κιλά
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
Μη ρυθμιζόμενο 840 χλστ. (820-860 χλστ. με extra σέλα)
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Προγράμματα Οδήγησης (Riding Modes), ABS, Traction Control
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ (ΧΛΜ./ΜΗΝΕΣ)
15.000 χλμ. / 12 μήνες
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
MTS-950-S-WH-GP-Model-Preview-780x430
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1594 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 840 (διαθέσιμες σέλες αξεσουάρ στα 860 χιλ. & 820 χιλ.)
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
937 κ.εκ.
ΙΣΧΥΣ
113 hp @ 9,000 rpm
ΡΟΠΗ
96 Nm @ 7,750 rpm
ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΗ)
207 κιλά
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
840 (διαθέσιμες σέλες αξεσουάρ στα 860 χιλ. & 820 χιλ.)
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ducati Safety pack, Προγράμματα οδήγησης (Riding Modes), Power modes, Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC), Vehicle Hold Control (VHC), Ducati Cornering Lights DCL, Ducati Skyhook Suspension Evo (DSS), Ducati Quick Shift up/down (DQS), Cruise control, Hands-Free, φωτιζόμενοι διακόπτες, TFT οθόνη 5', προβολέας LED, αυτόματο σβήσιμο φλάς.) .
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ (ΧΛΜ./ΜΗΝΕΣ)
15.000χλμ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Testastretta 11°

Η νέα Multistrada 950 ειναι εφοδιασμένη με τον κινητήρα Testastretta 11° 937 κ.εκ., που συνδυάζει ανταγωνιστική απόδοση με απλότητα στη χρήση. Αποδίδει 113 ίππους με μέγιστη ροπή στα 9,8 kg (7,750 σαλ) κι έναν εύκολο στη χρήση μονόδρομο συμπλέκτη με υδραυλικά έλεγχο. Ο κινητήρας αναπνέει χάρη στα κυλινδρικά σώματα ψεκασμού με διάμετρο στα 53 χιλιοστά και το Ride-by-Wire πλήρες σύστημα που αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Ducati QuickShift (DQS)

Η νέα Multistrada 950 S διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό το Ducati Quick Shift (DQS) up/down. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στον οδηγό να ανεβάζει ή να κατεβάζει ταχύτητες, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Αυτό μεταφράζεται σε εξαιρετική οδηγική απόλαυση, ακόμα μεγαλύτερη ευκολία σε μονοπάτια εκτός δρόμου και πιο άνετη οδήγηση μέσα στην πόλη.

Υδραυλικός συμπλέκτης

Η νέα Multistrada 950 διαθέτει υγρό συμπλέκτη με σέρβο συμπίεση δίσκων και μονόδρομη λειτουργία. Το νέο του υδραυλικό σύστημα με ρυθμιζόμενη μανέτα, βοηθά στο πιο εύκολο πάτημα της από τον οδηγό. Λόγω αυτού, η νέα Multistrada 950 είναι πιο εύκολη στις αλλαγές ταχύτητας, ειδικά στους δρόμους μιας πόλης όπου η επιτάχυνση και η επιβράδυνση είναι πιο συχνές.

Εξαγωγή

Το σύστημα της εξάτμισης αποτελείται από δυο κύρια σώματα που συγκλίνουν κατευθείαν σ’ έναν σιγαστήρα δυο θαλάμων που λειτουργεί ως ενωτικό στοιχείο και στεγάζει τον καταλύτη, ενώ καταλήγει σ’ ένα μονό τελικό που έχει σχεδιαστεί από την αρχή κι έχει γίνει μικρότερο, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η απόδοση και η στάθμη θορύβου.

Πλαίσιο και υποπλαίσια

Η διάταξη που υιοθετήθηκε για το πλαίσιο της νέας Multistrada 950, αποτελείται από μπροστινό πλαίσιο χωροδικτύωμα με σωλήνες μεγαλύτερης διαμέτρου, δυο χυτά πλαϊνά υποπλαίσια που περικλείονται από ένα στοιχείο που έχει λειτουργία υποστήριξης και είναι κατασκευασμένο από πλαστικό μηχανικής αντοχής για τη μεγαλύτερη δυνατή στρεπτική ακαμψία. Η νέα Multistrada 950 έχει ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 183,5 χιλιοστά. Το μεταξόνιο των 1,594 χιλιοστών εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή ισορροπία του φορτίου, το οποίο αποτελείται από τον αναβάτη και τις πλαϊνές βαλίτσες (όπου διατίθενται), με σημαντικά οφέλη και στη δυναμική απόδοση. Το νέο και πιο ελαφρύ δίμπρατσο ψαλίδι είναι ειδικά κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο.

Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo

Η ανάρτηση της νέας Multistrada 950 S είναι ημι-ενεργή και ελέγχεται από το σύστημα Ducati Skyhook Suspension (DSS) EVO. Οι δυνατότητες διαμόρφωσης του συστήματος είναι σχεδόν απεριόριστες και υπάρχουν μέχρι και 400 συνδυασμοί των παραμέτρων που μπορούν να επιλεγούν ηλεκτρονικά από τον αναβάτη, μέσω του νέου interface της εφαρμογής (ΗΜΙ). Το DSS προσφέρει ποιότητα και δυνατότητες λειτουργίας των αναρτήσεων μοναδική για την κατηγορία της μοτοσυκλέτας.

Ελαστικά και ζάντες

Η νέα Multistrada έχει ζάντες αλουμινίου που έχουν σχεδιαστεί από την αρχή και είναι περίπου μισό κιλό πιο ελαφριές από τις αντίστοιχες του προηγούμενου μοντέλου. Τα μεγέθη είναι 3,0’’ x 19’’ μπροστά και 4,5’’ x 17’’ πίσω. Τα ελαστικά είναι Pirelli Scorpio Trail II και μπροστά έχουν μέγεθος 120/70 ZR17 και πίσω 170/60 ZR17. H Multistrada 950 S είναι διαθέσιμη με αλουμινένιες ζάντες με ακτίνες, κατάλληλες για tubeless λάστιχα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Bosch ABS Cornering

Η νέα Multistrada 950 εφοδιάζεται με σύστημα πέδησης της Brembo εξοπλισμένο με τη Cornering συσκευή ABS 9.1 ME, που αποτελεί μέρος του Ducati Safety Pack (DSP) μαζί με το Ducati Traction Control (DTS). To Cornering ABS εκμεταλλεύεται τη Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας της Bosch των 6 αξόνων, ώστε να μεγιστοποιήσει την ισορροπία της δύναμης πέδησης που παρέχεται στον μπροστά και στον πίσω τροχό, ακόμα και σε κρίσιμες καταστάσεις και με τη μοτοσυκλέτα πλαγιασμένη. Συνεργάζεται και με τα Προγράμματα Οδήγησης (Riding Modes) κι έτσι το σύστημα είναι σε θέση να προσφέρει την ιδανική λύση για κάθε κατάσταση. Χάρη σ’ έναν επεξεργαστή ελέγχου ABS, η νέα Multistrada διαθέτει Ηλεκτρονικό Συνδυασμένο Σύστημα Φρένων μπροστά και πίσω, το οποίο είναι βελτιστοποιημένο για τα Προγράμματα Οδήγησης Urban και Touring. Στο Sport έχει μειωμένη δράση, άλλωστε εκεί προτιμάται ένας όχι πλήρως αυτοματοποιημένος έλεγχος.

Ducati Traction Control (DTC)

Το Ducati Traction Control (DTC) στη νέα Multistrada, είναι ικανό να ανιχνεύσει και στη συνέχεια να ελέγξει το γλίστρημα του πίσω τροχού, αυξάνοντας έτσι τα επίπεδα απόδοσης και ασφάλειας της μοτοσυκλέτας. Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να διαλέξει ανάμεσα σε 8 διαφορετικά προφίλ, το κάθε ένα από τα οποία έχει ρυθμιστεί για να αφήνει μια συγκεκριμένη ανοχή στο γλίστρημα του πίσω τροχού, ανάλογα με τα προοδευτικά επίπεδα οδηγικής ικανότητας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Vehicle Hold Control (VHC)

To ABS που είναι εγκατεστημένο στη νέα Multistrada 950, είναι εφοδιασμένο με το σύστημα Vehicle Hold Control (VHC). Όταν ενεργοποιείται, το σύστημα κρατά ακίνητη τη μοτοσυκλέτα ενεργοποιώντας το πίσω φρένο, το οποίο αυτόματα απενεργοποιεί μετά από μερικά δευτερόλεπτα.

Human Machine Interface (HMI)

Η Multistrada 950 S είναι εφοδιασμένη με μια υψηλής ανάλυσης, έγχρωμη TFT οθόνη, η οποία είναι ευανάγνωστη ακόμα και κάτω από το φως του ήλιου. Επιπλέον έχει ένα επανασχεδιασμένο HMI (Human Machine Interface) που κάνει την πλοήγηση στα διάφορα μενού και την αλλαγή ρυθμίσεων εξαιρετικά εύκολη.

Ducati Cornering Lights (DCL)

O LED προβολέας της Multistrada 950 S εγγυάται εξαιρετική απόδοση και σταθερότητα (δεν επηρεάζεται από μεταβολές της τάσης) σε σχέση με τους παραδοσιακούς προβολείς. Επιπλέον, ο προβολέας της Multistrada 950 S διαθέτει Ducati Cornering Light (DCL) μια λειτουργία που βελτιστοποιεί το φωτισμό του δρόμου στις στροφές, βάσει της γωνίας κλίσης της μοτοσυκλέτας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ducati Link App

Η νέα Multistrada 950 είναι συμβατή με το Ducati Link App, χάρη στο οποίο εύκολα ρυθμίζεται το Travel Mode και οι διάφοροι παράμετροι του κάθε ενός Προγράμματος Οδήγησης (ABS, Ducati Traction Control κτλ) μέσω ενός smartphone. Επιπρόσθετα, η συγκεκριμένη εφαρμογή εμφανίζει πληροφορίες για το χρονοδιάγραμμα συντήρησης, το εγχείριδιο χρήσης, αλλά μπορεί να εντοπίσεις και το Ducati Store. Επιπλέον, με το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί κανείς να καταγράψει τις επιδόσεις και τα ταξίδια του, ώστε να μπορεί στη συνέχεια να τα μοιραστεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Cruise Control and Hands Free

Η νέα Multistrada 950 S έχει σύστημα Cruise Control η χρήση του οποίου γίνεται από φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι. Η νέα Multistrada 950 S μπορεί να ενεργοποιηθεί και χωρίς κλειδί, χάρη στο σύστημα Hands Free που αυξάνει τα πρότυπα ασφαλείας. Απλά περπατήστε προς τη μοτοσυκλέτα σας, με το ηλεκτρονικό κλειδί στην τσέπη. Όταν βρεθείτε περίπου δυο μέτρα μακριά απ’ αυτή, η μοτοσυκλέτα θ’ αναγνωρίσει τον κώδικα του κλειδιού και θα μπορεί να ενεργοποιηθεί. Τότε, πατώντας το κουμπί key-on, ανοίγει ο πίνακας οργάνων και μετά μπορείτε να βάλετε μπροστά τη μοτοσυκλέτα.

Εγγραφείτε στο Newsletter της Ducati

Τώρα, μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα τα νέα της μάρκας Ducati, προσφορές για αξεσουάρ ή είδη ένδυσης και να λαμβάνετε προκλήσεις σε events. 

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και δώστε μας τη συγκατάθεσή σας, ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, για ότι αφορά την Ducati. 

Επιθυμώ να λαμβάνω newsletter από την Ducati