current page
The Sound of Excellence
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
SERVICE
DUCATI ATHENS SERVICE
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
DUCATI PANIGALE V4 R main-b 3200x2000
Panigale V4 R

The Sound of Excellence

Η νέα Panigale V4 R αποτελεί τη μέγιστη έκφραση του αγωνιστικού DNA της Ducati, μια μοτοσυκλέτα που είναι τόσο κοντά σε μια αγωνιστική πρωτότυπη, όσο καμμία άλλη.

Ένα μοντέλο προοδευτικό, το οποίο συνοδεύει τον αναβάτη και τον μυεί σε μια διάσταση προηγμένης οδήγησης, γεμάτη στροφές κι απίστευτα γρήγορες ευθείες κι όλα αυτά χάρη στα ηλεκτρονικά της, τα οποία – σαν ένα αόρατο και μαγικό δίχτυ ασφαλείας – επιτρέπουν στον οδηγό να ξεπεράσει τα όρια.

Η νέα Panigale V4 R είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ξυπνάει μια συμφωνία συναισθημάτων, αλλάζοντας σε μεγάλο βαθμό την έννοια της απόδοσης: όχι μόνο στην επιτάχυνση ή στην ικανότητά της στα φρένα ή στην ταχύτητά της σε ένα γύρο μέσα στην πίστα, αλλά επιπλέον και στα θέματα ασφαλείας ή στην άνεση κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ή σε οποιοδήποτε άλλο επίπεδο. Με λίγα λόγια: η καθαρή, αγνή αγωνιστική αδρεναλίνη στον έλεγχό σου!

Panigale-V4R-Red-Studio-MY19-01-Video-Full-1330x748

  • Ducati Red
Panigale-V4R-Red-MY19-02-Gallery-1920x1080
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1471 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 830 mm
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
998 cc
ΙΣΧΥΣ
162 hp @ 15,250
ΡΟΠΗ
112 Nm @ 11,500
ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΗ)
172 kg
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
830 mm
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Ducati Power Launch (DPL), Ducati Quick Shift (DQS) πάνω και κάτω EVO, φώτα LED με Daytime Running Light (DRL), GPS, Lap Timer EVO, PIT limiter, αμορτισέρ τιμονιού Öhlins, κουμπιά γρήγορης ρύθμισης, μπαταρία ιόντων-λιθίου, φλας που σβήνουν αυτόματα, σφυρήλατοι τροχοί αλουμινίου Marchesini, μπροστινό φτερό από ανθρακόνημα, φιλτροκούτι υψηλής ροής, Riding Modes, Power Modes, Cornering ABS EVO της Bosch, Ducati Traction Control EVO (DTC), Ducati Wheelie Control EVO (DWC), Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control EVO (EBC), Αυτόματο καλιμπράρισμα ελαστικού
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ (ΧΛΜ./ΜΗΝΕΣ)
12.000 χλμ. / 12 μήνες
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κορυφαία απόδοση

O Desmosedici Stradale είναι ένας κινητήρας με ακόμα μεγαλύτερη απόκριση και ιπποδύναμη που φτάνει τα 221HP (162kW). Όλη αυτή η δύναμη αντιδρά άμεσα στο κάθε άνοιγμα του γκαζιού, με το μέγιστο αριθμό στροφών να φτάνει τις 15,250rpm. Τα νούμερα είναι αναμφίβολα καταπληκτικά, αλλά γίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακά αν συνυπολογίσει κανείς και την πλήρως αγωνιστική Ducati Performance by Akrapovic εξάτμιση. Με αυτή την προσθήκη, η ιπποδύναμη φτάνει τα 234HP (174kW) ενώ οι μέγιστες στροφές τις 15,500rpm.

Πιο ελαφριά υλικά

Ο νέος στροφαλοφόρος είναι κατά 1,100 γραμμάρια πιο ελαφρύς, με τον άξονα να κινείται από τέσσερις μπιέλες τιτανίου με μήκος 104,3χιλ που εξοικονομούν από 100 γραμμάρια η κάθε μια. Οι εσωτερικές βαλβίδες είναι κατασκευασμένες επίσης από τιτάνιο, ενώ και ο ρότορας είναι πιο ελαφρύς, με μια εξοικονόμηση βάρους στα 100 γραμμάρια.

Ξηρός συμπλέκτης

Ο ξηρός συμπλέκτης εξασφαλίζει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στη μονόδρομη λειτουργία, αλλά και ακόμα μεγαλύτερη ομαλότητα κατά τη διάρκεια όλων των φάσεων με κλειστό το γκάζι. Στα επιπλέον θετικά συμπεριλαμβάνεται η απουσία τριβής από το λάδι του κινητήρα. Τέλος, το σήμα-κατατεθέν ο μηχανικός θόρυβος του ξηρού συμπλέκτη αποτελεί χωρίς αμφιβολία έναν ήχο-μελωδία στα αυτιά των παθιασμένων οπαδών της Ducati.

Εισαγωγή

αποτέλεσμα την ενσωμάτωση νέων αγωγών εισαγωγής μεγάλου μεγέθους. Αυτή η λύση καθιστά δυνατή τη βελτιστοποίηση της πλήρωσης των κυλίνδρων σε όλες τις ταχύτητες περιστροφής, με σημαντικά οφέλη τόσο στον τομέα της δύναμης, όσο και στην οδήγηση. Ο νέος κινητήρας R αναπνέει χάρη στο φιλτροκούτι Sprintfilter P08.

Αγωνιστικά αεροδυναμικά

Το αεροδυναμικό πακέτο της νέας Panigale V4 R συμπεριλαμβάνει: την προστατευτική ζελατίνα, το φέρινγκ και διόδους εξαγωγής αέρα για τη μείωση των θερμοκρασιών λειτουργίας σε σκληρή αγωνιστική χρήση, καθώς και τα αεροδυναμικά πτερυγια απο ανθρακόνημα που προέρχονται από την αγωνιστική μοτοσυκλέτα (GP16) και αυξάνουν τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας σε όλες τις φάσεις οδήγησης.

Αεροδυναμικά βοηθήματα

Η Panigale V4 R ειναι εξοπλισμένη με αεροδυναμικά βοηθήματα που προέρχονται από αυτά που χρησιμοποιούσε η GP16 και είναι πιο αποδοτικά από αυτά που σήμερα επιτρέπουν οι κανονισμοί στο MotoGP.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αποτέλεσμα στην οδήγηση

Τα πτερύγια και η ειδική σχεδίαση του φέρινγκ αυξάνουν την κάθετη φόρτιση στους τροχούς κατά 30 κιλά στα 270 χ.α.ω. . Η αυξημένη φόρτιση μειώνει το φαινόμενο πλευστότητας του μπροστινού τροχού στις μεγάλες ταχύτητες καθώς και την τάση για σούζα, επίσης προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα και μέσα στις στροφές.

Εξαγωγές αέρα

Οι εξαγωγές αέρα στα πλαϊνά τμήματα του φέρινγκ είναι, σε σχέση με αυτές της V 4, σημαντικά πιό αποτελεσματικές στο να απομακρύνουν το ζεστό αέρα απο τα ψυγεία με στόχο την καλύτερη ψύξη του ισχυρότερου κινητήρα των αγωνιστών εκδόσεων της V4 R . Ειδικά στις απαιτητικές συνθήκες στους αγώνες σε πίστα.

Μπροστινό πλαίσιο

Η εξέλιξη του μπροστινού πλαισίου της νέας Panigale V4 R, έγινε σε συνεργασία με τους μηχανικούς του Αγωνιστικού Τμήματος Ducati Corse. Έχει βελτιστοποιηθεί για αγωνιστική χρήση, με μηχανικό αμορτισέρ τιμονιού της Οhlins και αναρτήσεις της ίδιας εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του κλειστού πιρουνιού με το λάδι υπό πίεση και ψαλιδιού με άξονα έδρασης ρυθμιζόμενο σε 4 θέσεις

Ρυθμιζόμενος άξονας ψαλιδιού

Στο πλαίσιο υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους του άξονα του ψαλιδιού σε 4 θέσεις, κάνοντας βήματα των δυο χιλιοστών. Με τη δυνατότητα ρύθμισης του άξονα, αυξάνονται συνολικά οι δυνατότητες παραμετροποίησης του νέου μοντέλου, για την προσαρμογή της μοτοσυκλέτας με ακρίβεια στο οδηγικό στυλ ή στον τύπο της πίστας.

Aναρτήσεις της Ohlins

Η νέα Panigale V4 R είναι εφοδιασμένη, κατ’ αποκλειστικότητα, με το νέο – υπό πίεση – τηλεσκοπικό πιρούνι της Öhlins (NPX 25/30 των 43χιλ), με ειδική επεξεργασία TiN για τα καλάμια, ενώ πίσω διαθέτει αμορτισέρ της Öhlins (TTX36).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ηλεκτρονικός εξοπλισμός

Εξοπλισμός ασφαλείας Ducati: Το πακέτο ασφαλείας της νέας Panigale V4 R περιλαμβάνει: το Cornering ABS EVO της Bosch, το Ducati Traction Control EVO (DTC), το Ducati Slide Control (DSC), το Ducati Wheelie Control EVO (DWC), το Ducati Power Launch (DPL), το Ducati Quick Shift Up/Down EVO (DQS) και το Engine Brake Control EVO (EBC). Επιπλέον, περιλαμβάνει και το Auto Tyre Calibration. Οι παράμετροι λειτουργίας για το κάθε ένα από αυτά τα συστήματα ελέγχου, συνδέονται από προεπιλογή με τα τρία Προγράμματα Οδήγησης της Panigale V4 R

Πίνακας οργάνων TFT

Στο ταμπλό της νέας Panigale V4 R, αυτό που κυριαρχεί είναι ο στρογγυλός, εικονικός μετρητής στροφών στα δεξιά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Pit Limiter (PIT)

Το σύστημα αυτό περιορίζει αυτόματα την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, όταν αυτή περνά μέσα από τη γραμμή των pits. Το όριο της ταχύτητας μπορεί να αλλάξει μέσα από το ειδικό μενού, με το ελάχιστο να είναι τα 40χλμ/ώρα και το μέγιστο τα 80χλμ/ώρα.Pit Limiter (PIT)

Ducati Lap Timer GPS (DLT GPS)

Το DLT GPS στη νέα Panigale V4 R είναι σε θέση να καταγράψει αυτόματα όχι μόνο το χρόνο μέσα στην πίστα, αλλά και δυο ενδιάμεσους χρόνους και να τους εμφανίσει αμέσως στον πίνακα ελέγχου. Για τον καλύτερο χρόνο, υπάρχει ειδική λειτουργία – η Best Lap Function – που προβάλει, αναβοσβήνοντας, το συγκεκριμένο χρόνο για 5 δευτερόλεπτα. Το σύστημα δεν καταγράφει μόνο το χρόνο, αλλά και τις στροφές ανά λεπτό, την τελική ταχύτητα (μέσω του GPS), τους ενδιάμεσους χρόνους αλλά και τις γωνίες κλίσης.