Η νέα Streetfighter V2 είναι μία sports naked μοτοσυκλέτα με μοναδικό χαρακτήρα. Mια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει το DNA της σπορ Panigale V2 με τη συμπεριφορά και το εντυπωσιακό στυλ της Streetfighter. Eυκολοδήγητη, με τόση ισχύ όση χρειάζεται για δυναμικές επιδόσεις και μέγιστη διασκέδαση στην οδήγηση.
Δείτε στο video που ακολουθεί την παρουσίαση της νέας Streetfighter V2, αλλά και της Streetfighter V4 SP.
Με επίκεντρο τον αναβάτη
Η εργονομία είναι εστιασμένη στον αναβάτη και επικεντρώνεται στη χρήση στον δρόμο, ενώ εξασφαλίζει ταυτόχρονα τα στοιχεία του σπορ χαρακτήρα και της άνεσης. Το ψηλό και φαρδύ τιμόνι από αλουμίνιο αντικαθιστά τα καβαλέτα τιμονιού της Panigale V2. Η σέλα είναι φαρδιά και έχει νέα επένδυση αφρώδους υλικού, για μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση. Επιπλέον, τα μαρσπιέ έχουν αλλάξει θέση δημιουργώντας περισσότερο χώρο για τα πόδια. Όλες αυτές οι βελτιώσεις προσφέρουν στον αναβάτη πλήρη έλεγχο στη σπορ οδήγηση, ενώ ταυτόχρονα διευκολύνουν την οδήγηση για καθημερινή χρήση.
Ο κινητήρας Superquadro χρησιμοποιείται ως φέρον στοιχείο που συνδέει τη στιβαρή μπροστινή δομή, η οποία αποτελείται από ένα μονοκόκ πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο, στερεωμένο στην κυλινδροκεφαλή. Το μονόμπρατσο ψαλίδι, το οποίο συνδέεται επίσης με τον κινητήρα, είναι 16 χιλιοστά πιο μακρύ σε σύγκριση με αυτό της Panigale V2 και αποτελεί στοιχείο καθοριστικής σημασίας που συμβάλλει στη διασφάλιση της σταθερότητας ολόκληρης της μοτοσυκλέτας.
Η γεωμετρία του πλαισίου έχει αναθεωρηθεί για διαφορετικές χρήσεις και η ειδική κατανομή του βάρους ξεχωρίζει τη Streetfighter V2 από την Panigale V2. Η γεωμετρία του συστήματος διεύθυνσης περιλαμβάνει μια γωνία κάστερ 24°, ίχνος 94 χιλιοστών και μεταξόνιο 1.465 χιλιοστών. Ο προσεκτικός καθορισμός της απόστασης από το έδαφος εμπρός και πίσω διασφαλίζει ότι η κατανομή του βάρους παραμένει ξεκάθαρα σπορ, συγκεκριμένα 52% στο μπροστινό και 48% στο πίσω μέρος.
Η ανάρτηση περιλαμβάνει ένα μπροστινό πιρούνι Showa BPF 43 χιλιοστών το οποίο διαθέτει πλήρη ρύθμιση συμπίεσης, επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου. Ο έλεγχος του μπροστινού μέρους ολοκληρώνεται με το σταμπιλιζατέρ τιμονιού Sachs.
Το πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ Sachs λειτουργεί μέσω ενός προοδευτικού συνδέσμου. Το οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ επιτρέπει τη γρήγορη πρόσβαση σε όλες τις ρυθμίσεις, με τον σύνδεσμο να κινείται από ένα μονόμπρατσο ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο.
Η νέα Streetfighter V2 είναι εξοπλισμένη με ζάντες πέντε ακτίνων και τα νέα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV, μεγέθους 120/70 ZR17 μπροστά και 180/60 ZR17 πίσω, που παρέχουν εξαιρετικά γρήγορη απόκριση στις εντολές του αναβάτη, με ακόμα καλύτερη αίσθηση στις στροφές. Με εξαίρεση τα τακάκια που προσφέρουν λιγότερο επιθετικό «δάγκωμα» και, επομένως, είναι πιο κατάλληλα για χρήση σε δρόμο, ολόκληρο το σύστημα πέδησης προέρχεται αυτούσιο από την Panigale V2 και διαθέτει μονοκόμματες ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.32, με δίσκους διαμέτρου 320 χιλιοστών.
Τα συστήματα πέδησης της Ducati είναι εξαιρετικά, γεγονός που ισχύει και για τη Streetfighter V2, η οποία είναι εξοπλισμένη με ένα πλήρως ακτινικό σύστημα εμπρός (δαγκάνες και τρόμπα φρένου) με μονοκόμματες δαγκάνες Brembo M4.32 που ενεργούν σε ένα ζευγάρι δίσκων διαμέτρου 320 χιλιοστών. Το πίσω σύστημα είναι επίσης κατασκευής Brembo και αποτελείται από μία δαγκάνα με δύο αντικριστά έμβολα, η οποία ενεργεί σε έναν δίσκο διαμέτρου 245 χιλιοστών.Τα τακάκια φρένων παρέχουν λιγότερο επιθετικό «δάγκωμα» απ’ ό,τι εκείνα της Panigale V2, για καλύτερα αποτελέσματα κατά τη χρήση στον δρόμο.
Σε αυτήν την πλατφόρμα προστίθενται το μπροστινό πιρούνι Showa BPF 43 χιλιοστών και το αμορτισέρ Sachs με ειδική ρύθμιση, αφενός για να κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο άνετη στον δρόμο και αφετέρου για να γίνονται οι ρυθμίσεις εύκολα, για μια εντελώς νέα διάσταση διασκέδασης στην πίστα.
Τώρα, μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα τα νέα της μάρκας Ducati, νέα μοντέλα, προσφορές για αξεσουάρ ή είδη ένδυσης και να λαμβάνετε προκλήσεις σε events.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και δώστε μας τη συγκατάθεσή σας, ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, για ότι αφορά την Ducati.
Επιθυμώ να λαμβάνω newsletter από την Ducati