Τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης αναβάτη που διαθέτει η Streetfighter V2 αποτελούν μια ανεκτίμητη κληρονομιά από την Panigale V2. Χάρη στη χρήση της αδρανειακής πλατφόρμας 6 αξόνων που ανιχνεύει στιγμιαία τις γωνίες πλευρικής κλίσης, πλαγιολίσθησης και διαμήκους κλίσης της μοτοσυκλέτας, όλα τα συστήματα επεμβαίνουν με ακρίβεια, σύμφωνα με τη θέση της κίνησης στον χώρο, με σκοπό την διασφάλιση του ύψιστου βαθμού επιδόσεων και ασφάλειας. Οι λειτουργικές παράμετροι κάθε συστήματος συνδέονται ως προεπιλογή με τα τρία Προγράμματα Οδήγησης (Sport, Road, Wet). Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα είτε να προσαρμόσει τον βαθμό επέμβασης των συστημάτων είτε να επαναφέρει τις προεπιλεγμένες εργοστασιακές παραμέτρους.
Το σύστημα ABS, που διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό, ρυθμίζεται σε τρία διαφορετικά επίπεδα, ώστε να ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες όλων των αναβατών, είτε στην πίστα είτε στον δρόμο.
Στα Επίπεδα 2 και 3 το σύστημα ABS διαθέτει τη λειτουργία Cornering που ενεργοποιεί το ABS ακόμα και όταν η μοτοσυκλέτα έχει γείρει, αποτρέποντας μια low-side πτώση.
Το Επίπεδο 3 συνιστάται για οδήγηση σε δρόμο ή σε συνθήκες όπου υπάρχει χαμηλή πρόσφυση. Εξασφαλίζει ασφαλή και σταθερή πέδηση και κρατάει υπό έλεγχο το σήκωμα του πίσω τροχού σε περιπτώσεις απότομης επιβράδυνσης, χάρη στη λειτουργία Cornering.
Το Επίπεδο 2 προορίζεται ειδικά για λιγότερο πεπειραμένους αναβάτες που απολαμβάνουν περιπέτειες στον δρόμο ή συμμετέχουν σε «ημέρες πίστας» (track days). Το σύστημα ελέγχει τόσο το πίσω όσο και το μπροστινό σύστημα πέδησης και διατηρεί ενεργοποιημένη τη λειτουργία στροφής, απενεργοποιώντας, ωστόσο, τον έλεγχο ανασηκώματος τροχού, ώστε να επιτρέπει ένα πιο έντονο, πιο σπορ φρενάρισμα. Με την επιλογή του Επιπέδου 2 ενεργοποιείται η λειτουργία "slide by brake", που επιτρέπει στον αναβάτη να πλαγιολισθαίνει ελεγχόμενα στις στροφές.
Το Επίπεδο 1 δεν είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση σε οποιοδήποτε Πρόγραμμα Οδήγησης: Συνιστάται για χρήση σε πίστα από εξειδικευμένους οδηγούς. Εξασφαλίζει αγωνιστικού επιπέδου επέμβαση του ABS μόνο στον μπροστινό τροχό. Για τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων, απενεργοποιείται τόσο η λειτουργία στροφής, όσο και η λειτουργία ελέγχου ανασηκώματος τροχού.
Η Streetfighter V2 είναι εξοπλισμένη με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ducati DTC EVO 2 που προέρχεται από το MotoGP, ελέγχεται από τη Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) 6 αξόνων και προσαρμόζει την επέμβαση βάσει της γωνίας κλίσης. Το σύστημα προσφέρει μέγιστες επιδόσεις και ασφάλεια τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο. Η προγνωστική στρατηγική δεν «κόβει» μόνο την απόδοση ισχύος μετά από ολίσθηση, αλλά προβλέπει και την έναρξή της, εξασφαλίζοντας πιο γραμμικό και ομαλό έλεγχο. Στην πίστα, όλα αυτά προφανώς σημαίνουν πιο αποτελεσματική οδήγηση και καλύτερους χρόνους γύρων. Επιπλέον, το DTC EVO 2 στη Streetfighter V2 υποστηρίζει περαιτέρω τη σπορ οδήγηση στον δρόμο και εγγυάται υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και ελέγχου της επιτάχυνσης, όποιες και αν είναι οι συνθήκες του οδοστρώματος.Εκτός από τον περιορισμό της εξέλιξης της ανάφλεξης και του ψεκασμού, το σύστημα DTC EVO 2 χρησιμοποιεί τις πεταλούδες γκαζιού για να διατηρεί τις βέλτιστες παραμέτρους καύσης και να εξασφαλίζει πιο ομαλή απόκριση και έλεγχο του κινητήρα σε όλες τις καταστάσεις που δεν απαιτούν ταχεία επέμβαση. Το DTC EVO 2 ρυθμίζεται σε 8 διαφορετικά επίπεδα (6 για στεγνό, 2 για βρεγμένο οδόστρωμα), επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόζει τη στρατηγική ελέγχου, ώστε να ταιριάζει στο στιλ οδήγησής του και στις συνθήκες πρόσφυσης, με σκοπό τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων.
H Streetfighter V2 είναι εξοπλισμένη με την τελευταία έκδοση του συστήματος ελέγχου ανασηκώματος τροχού Ducati Wheelie Control EVO. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που παρέχονται από την IMU 6 αξόνων, παρέχει πιο ακριβή ανίχνευση του σηκώματος του τροχού, συνεπώς και έλεγχο μεγαλύτερης ακριβείας, ώστε η μοτοσυκλέτα να αποκρίνεται ταχύτερα στις εντολές του αναβάτη διατηρώντας σε έλεγχο το σήκωμα του τροχού & μεγιστοποιώντας εύκολα και με ασφάλεια την επιτάχυνση.
Το DQS EVO 2 με λειτουργία ανεβάσματος/κατεβάσματος, που έχει σχεδιαστεί για τη Streetfighter V2, αξιοποιεί τα δεδομένα γωνίας κλίσης για τη μεγιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας κατά την αλλαγή ταχυτήτων στις στροφές. Εκτός από την ελαχιστοποίηση των χρόνων αλλαγής ταχυτήτων, το DQS EVO 2 επιτρέπει τα κατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, καθιστώντας ενδεχόμενο φρενάρισμα πιο αποτελεσματικό από ποτέ. Το εύρος και η διάρκεια της λειτουργίας του συστήματος έχουν σχεδιαστεί για τη διασφάλιση ομαλών αλλαγών ταχυτήτων ακόμα και σε συνθήκες πίστας. Στα κατεβάσματα ταχυτήτων το σύστημα λειτουργεί σε συνδυασμό με τον μονόδρομο συμπλέκτη και το σύστημα Engine Brake Control (EBC).
Το σύστημα Engine Brake Control (έλεγχος φρένου κινητήρα) έχει εξελιχθεί για να υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου στη στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα. Το σύστημα EBC EVO της Streetfighter V2, προσαρμοζόμενο στη γωνία κλίσης, λαμβάνει υπόψη του διάφορα δεδομένα όπως, η θέση της πεταλούδας γκαζιού, η επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο και η επιβράδυνση του στροφαλοφόρου άξονα στη διάρκεια δυνατού φρεναρίσματος, και ρυθμίζει το άνοιγμα του γκαζιού, ώστε να εξισορροπεί τις δυνάμεις ροπής που ασκούνται στο ελαστικό.
Η μονάδα του μπροστινού φωτός διαθέτει έναν ιδιαίτερα συμπαγή προβολέα, χάρη στην ενσωμάτωση των μονάδων LED διπλής λειτουργίας για τη μικρή και τη μεγάλη σκάλα φώτων. Τα φώτα ημέρας (Daytime Running Light) και η επάνω γραμμή του διπλού προβολέα σχηματίζουν ένα συνοφρυωμένο «ύφος», το μοντέρνο σήμα κατατεθέν των σπορ μοτοσυκλετών της Ducati. Στο πίσω μέρος, το full LED φως χωρίζεται λειτουργικά σε δύο μέρη, χαρακτηριστικό των σπορ μοτοσυκλετών της Ducati (οι προδιαγραφές ενδέχεται να διαφέρουν από αγορά σε αγορά). Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος,το σύστημα Ducati Brake Light (DBL) ενεργοποιεί αυτόματα το αναβοσβήσιμο του πίσω φωτός για να ειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν για την ξαφνική επιβράδυνση, συμβάλλοντας στην ενεργή ασφάλεια της μοτοσυκλέτας. Το διπλό κόκκινο τόξο των φώτων θέσης, καθώς και το επιθετικό της «ύφος», καθιστούν αδιαμφισβήτητη την ταυτότητα της Streetfighter V2. Το σύστημα φωτισμού ολοκληρώνεται με τα μπροστινά και τα πίσω φώτα φλας σε τεχνολογία LED.
Η Streetfighter V2 διαθέτει προεγκατάσταση για τη χρήση του προαιρετικού συστήματος πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS), το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να λαμβάνει εισερχόμενες κλήσεις, να επιλέγει και να ακούει τραγούδια ή να λαμβάνει μηνύματα κειμένου μέσω τεχνολογίας Bluetooth. Όταν ο αναβάτης επιβιβάζεται στη μοτοσυκλέτα, το smartphone συνδέεται αυτόματα με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, επιτρέποντάς του να ελέγχει τις κύριες λειτουργίες πολυμέσων. Το τραγούδι που αναπαράγεται, το εικονίδιο ενός νέου μηνύματος κειμένου ή το όνομα του καλούντος προβάλλονται στην οθόνη TFT. Ο ήχος των τηλεφωνικών κλήσεων και η μουσική μεταδίδονται στα ακουστικά του κράνους του αναβάτη. Το DMS διατίθεται ως αξεσουάρ plug and play της Ducati Performance.